Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Bestellen van de oplage
- Hoe bestel ik de oplage van ons kaartje?

Heel makkelijk. Je logt in in je account en je kiest het kaartje dat al helemaal klaar staat. Je past de laatste gegevens aan en controleer nogmaals alle teksten (zoom hiervoor even goed in). Helemaal tevreden? Klik op Controleer & Bestel om het kaartje in zijn geheel nog te zien. Dan klik je op Bestel oplage. Je komt nu in het winkelmandje waar je je oplage en papiersoort kan aangeven. Je ziet dan ook direct de prijs. Hier kan je ook de enveloppen erbij bestellen, evenals de sluitstickers of adresetiketten. Wil je nog een ander kaartje in je winkelmandje plaatsen, dan kan je klikken op verder winkelen of naar je account gaan om dit kaartje te selecteren en eventueel aan te passen. Is je winkelmandje helemaal klaar? Ga naar de volgende stap om je gegevens in te vullen en je verzendadres op te geven. Daarna ga je naar de betaalpagina. Zodra de betaling akkoord is, komt de order bij ons binnen. Kaartjes voor 12.00 uur besteld worden dezelfde dag gedrukt en verstuurd met pakketpost en heb je meestal al de volgende dag in huis!

- Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen bij jullie?

Via je account kun je naar "Mijn bestellingen". Hier zie je alle bestellingen die bij ons bekend zijn en wat de status is van de bestelling.

- Ik heb te weinig kaartjes besteld. Kan ik nog bijbestellen?

Ja hoor dat is mogelijk. Maak een nieuwe kopie van het kaartje dat je al had besteld en doorloop het bestelproces opnieuw. In het winkelmandje kies je dan het aantal kaartjes dat je graag nog zou willen bijbestellen. Let wel op dat je met een lager aantal kaartjes in een hogere prijsstaffel komt. Het is dus aan te raden om bij je eerste bestelling vooral niet te zuinig te zijn. Later bijbestellen is namelijk duurder. De minimale hoeveelheid die je kunt bestellen is 25 stuks. Wil je slechts 1 of een paar extra kaartjes bestellen, dan kun je er voor kiezen om één of meerdere proefdrukken te bestellen.

- O jee, er staat een fout in ons kaartje! Wat nu?

Dat is erg jammer, maar het kan iedereen overkomen! Tekstfouten zijn altijd voor eigen verantwoording. Is de fout zodanig dat je het kaartje niet wilt versturen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen de oplage opnieuw voor je drukken en om het leed wat te verzachten geven we je dan een kleine korting op de prijs. Verstuur je de kaarten met de typefout, dan is geen compensatie mogelijk.

- Ik wil graag een tekstwissel in mijn kaartje

Dat kan. Wij zien dit als 2 aparte kaarten. Dit doe je als volgt: sla het eerste kaartje op en geeft deze een goede naam. Ga naar je account, naar opgeslagen kaartje. Hier kan je het kaartje kopiëren. Geef dit kaartje dan direct de juiste naam. Controleer van beide kaartjes de teksten goed. Zet het eerste kaartje in je winkelmandje. Geef de aantallen aan en het papiersoort. Ga dan verder via verder winkelen en plaats dan het 2e kaartje in je winkelmandje. Wil je twee kaarten in 1 oplage bestellen, dan wordt dit gezien als 2 verschillende oplages met ieder zijn eigen staffelprijs. Je kan er ook voor kiezen om de gezamenlijke oplage als 1 staffelprijs te laten berekenen en eenmalig extra tekstwissel kosten ad € 20,00 te betalen. In sommige gevallen kan dit gunstig uitkomen. We rekenen dit graag voor je uit.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Je kunt ons altijd bellen of mailen. En langskomen mag natuurlijk ook - bel ons dan wel even!
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

TELEFOON
073 - 534 07 18

E-MAIL
info@kaartjegeluk.nl

BEZOEKADRES
Heesterseweg 13
5386 KT Geffen