Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Levering
- Wat is de levertijd van de kaartjes?

Geboortekaartjes die op werkdagen voor 12.00 uur worden besteld worden nog dezelfde dag gedrukt en verstuurd. Bestel je de geboortekaartjes op vrijdag na 12.00 uur of in het weekend, dan worden de kaartjes op maandag gedrukt en verstuurd. Kijk voor meer informatie over onze levertijden op kaartjegeluk.nl/meer-informatie/levertijden
De oplages worden als pakketpost verstuurd. Je ontvangt per mail een Track & Trace code van jouw zending zodat je zelf de zending kunt volgen. Levering van het pakket vindt meestal de volgende dag plaats (ook op zaterdag). Er moet iemand aanwezig zijn op het afleveradres. Verblijf je in het ziekenhuis dan heb je de mogelijkheid om tijdens het bestellen een ander afleveradres door te geven.
Proefkaarten worden met brievenbuspost verstuurd. Hiervan ontvang je dus geen Track & Trace code.

- Kan ik mijn kaartjes bij jullie komen ophalen?

Ja hoor, dat kan zeker. Onze kaartjes drukken wij in eigen huis bij onze drukkerij Wihabo. Dit kan dan vanaf ca. 16.00 uur, na overleg. Je hoeft dan uiteraard geen verzendkosten te betalen. Vraag hiervoor via mail bij ons een unieke code aan.

- We hebben te weinig kaarten/enveloppen ontvangen. Wat nu?

Het aantal kaartjes wordt automatisch door de drukpers geteld. In principe worden er altijd iets meer kaarten geleverd zodat een eventueel beschadigd kaartje direct vervangen kan worden. Het kan zijn dat je daardoor iets meer kaarten hebt ontvangen dan enveloppen. Heb je toch minder kaarten of enveloppen ontvangen dan je hebt besteld, neem dan even contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat de ontbrekende kaartjes/enveloppen worden nagestuurd.

- Kunnen we de enveloppen eerder ontvangen?

Jazeker, wel zo handig zodat je alvast kunt beginnen met schrijven van de adressen of plakken van de etiketten. Via de pagina "enveloppen" kun je op ieder gewenst moment de enveloppen van jouw keuze bestellen. De enveloppen worden per pakketpost naar je toegestuurd. Bestel je de enveloppen apart van de geboortekaartjes, dan betaal je voor beide leveringen verzendkosten.

- Onze kaartjes zijn niet naar wens geleverd

Wij vinden het belangrijk dat de kaartjes die je uitstuurt, van goede kwaliteit zijn. Vallen de kaartjes tegen? Laat dit ons dan zo spoedig mogelijk weten via de mail, ondersteund met een foto. Als wij dit voor 14.00 uur weten, is het nog mogelijk om dezelfde dag actie te ondernemen. Belangrijk is dat wij een duidelijke foto ontvangen van het product met een beschrijving wat er volgens jullie niet in orde is. We raden ook aan om hier over te bellen.
Wanneer jullie de kaartjes toch versturen, dan accepteren jullie het geleverde product en kunnen wij geen oplossing meer bieden.
Heb je tekort of de verkeerde enveloppen ontvangen? Deze sturen we je direct na.

- Levering rondom de feestdagen

Als je op 24 december je kaartjes voor 12.00 uur besteld, dan worden ze deze dag gedrukt en verstuurd. Je ontvangt de kaartjes dan na de kerstdagen. Als je op 31 december je kaartjes voor 12.00 uur besteld, worden ze wel deze dag gedrukt en verstuurd. Als de post meewerkt, wordt het pakket 2 januari aangeboden. Maar... houd rekening met de decemberdrukte. Vertraging in de pakketten is mogelijk. Ook de brievenbuspost heeft vertraging in deze drukke periode.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Je kunt ons altijd bellen of mailen. En langskomen mag natuurlijk ook - bel ons dan wel even!
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

TELEFOON
073 - 534 07 18

E-MAIL
info@kaartjegeluk.nl

BEZOEKADRES
Heesterseweg 13
5386 KT Geffen