Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Opmaak van mijn kaartje
- Kunnen jullie mij helpen met de opmaak van mijn kaartje?

Ja, dat kan! Heb je je kaartje opgemaakt en opgeslagen in je account maar ben je niet helemaal zeker van de opzet? Of wil er iets niet lukken? Vul het "VRAAG? BEL OF MAIL ONS!" formulier in dat je bij ieder kaartje rechts in beeld vindt. Wij kijken dan graag even met je mee en maken indien nodig een aangepast voorstel. Deze slaan wij op als kopie in je account. Je kunt dan zelf kijken welke versie je voorkeur heeft of eventueel nog iets aanpassen.

- Ik wil iets in het bestaande ontwerp aanpassen. Kan dat?

Ja hoor in de meeste gevallen is dit mogelijk. Vul het "VRAAG? BEL OF MAIL ONS!" formulier in dat je bij ieder kaartje rechts in beeld vindt. Beschrijf hierin zo duidelijk mogelijk je wensen. De meeste kleine aanpassingen doen we zonder extra kosten voor jullie. Heb je een wat uitgebreider verzoek waar extra kosten aan verbonden zijn, dan laten we je dat natuurlijk eerst weten.
Het aangepaste voorstel voor het ontwerp slaan we op in jullie account zodat je zelf kunt bekijken of het helemaal naar je zin is.

- Ik wil graag een geheel eigen ontwerp. Kan dat ook?

Ja hoor, dat kan! Wij denken graag mee met jullie wensen. Voor een geheel nieuwe ontwerp rekenen wij wel ontwerp kosten. Deze zijn afhankelijk van jouw wensen. Vul het "VRAAG? BEL OF MAIL ONS!" formulier in dat je bij ieder kaartje rechts in beeld vindt. Wij maken dan eerst een prijsopgaaf en een planning van de doorlooptijd van het ontwerp. Nadat je akkoord bent gegaan met de prijsopgaaf gaan we voor je aan de slag.
Wil je graag een ontwerp op maat houd dan rekening met de doorlooptijd van enkele weken en neem ruim voor de uitgerekende datum contact met ons op.

- Waar moet ik op letten als ik mijn kaartje zelf opmaak?

Voor een zo mooi mogelijk resultaat hebben we een aantal tips voor je:
1. Gebruik niet te veel verschillende lettertypes door elkaar. Het mooiste resultaat krijg je als je één basis lettertype gebruikt voor alle teksten en een ander opvallend lettertype voor de naam en eventueel een klein tekstje.
2. Zet de teksten niet te dicht op de randen van de kaart. In de editor kun je de veiligheidsmarge aan zetten. Zorg dan dat je teksten binnen de stippellijntjes blijven en dan zit je goed.
3. Maak je teksten niet te groot. Voor de normale teksten is 12 pt vaak ruim voldoende. De naam kun je natuurlijk wel groter maken.
4. Gebruik ook niet te veel verschillende groottes voor het lettertype.

- Mijn kaartje staat vergrendeld en ik kan deze niet meer bewerken. Wat nu?

Als je je kaartje besteld (als proef of als oplage) dan wordt deze automatisch vergrendeld om veiligheidsredenen. Je kan je kaartje wel weer bewerken maar dan moet je eerst een kopie van het kaartje maken. Onder het kaartje zie je een symbool staan met 2 vierkantjes. Als je hierop klikt, wordt je kaartje gekopieerd.

- De kleuren van het gedrukte kaartje zijn anders dan op mijn beeldscherm

De kleuren op een beeldscherm (RGB) worden anders opgebouwd dan de kleuren in drukwerk (CMYK). Daarnaast zijn de kleuren van jouw beeldscherm afhankelijk van de instellingen van jouw beeldscherm (helderheid, contrast, etc). Elk beeldscherm zal de kleuren daarom anders laten zien en is daardoor geen betrouwbare bron voor de werkelijke gedrukte kleuren. Wij adviseren daarom altijd een proefdruk van het kaartje te bestellen.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Je kunt ons altijd bellen of mailen. En langskomen mag natuurlijk ook - bel ons dan wel even!
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

TELEFOON
073 - 534 07 18

E-MAIL
info@kaartjegeluk.nl

BEZOEKADRES
Heesterseweg 13
5386 KT Geffen