Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Problemen oplossen
- Mijn foto wordt niet weergegeven

De foto in de kaart zijn gekoppeld aan jouw geüploadde afbeeldingen. Vervang of verwijder je een foto dan is deze koppeling verbroken en kan het zijn dat jouw foto niet meer wordt weergegeven. Plaats de foto opnieuw om deze weer te geven. Lukt het niet? Neem dan even contact met ons op.

- Mijn opgeslagen kaartje wil niet openen

Probeer de pagina te vernieuwen (F5). Je krijgt dan een melding wil je de pagina verlaten. Klik dan op "Ja". Waarschijnlijk lukt het nu wel.

- Mijn kaartje is vergrendeld en ik kan deze niet verder bewerken

Wanneer je een opgeslagen kaartje hebt besteld (proefkaart of oplage) dan wordt deze automatisch vergrendeld.
Door eerst een kopie van het kaartje te maken kun je het kaartje weer bewerken. Onder het kaartje is een symbooltje zichtbaar met 2 vierkantjes, als je daarop klikt wordt de kaart gekopieerd en kun je deze weer bewerken.

- Ik kan mijn tekstvak niet meer aanpassen

Check even of je het tekstvlak niet hebt vergrendeld. Bij iedere laag staat een icoontje van een slotje.
Kijk bij de betreffende tekstlaag of je deze wellicht hebt aangevinkt waardoor de laag vergrendeld is.
Als dat het geval is, klik het slotje dan weer uit en dan kun je de tekst in deze laag weer bewerken.

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Je kunt ons altijd bellen of mailen. En langskomen mag natuurlijk ook - bel ons dan wel even!
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

TELEFOON
073 - 534 07 18

E-MAIL
info@kaartjegeluk.nl

BEZOEKADRES
Heesterseweg 13
5386 KT Geffen